Monday, January 13

Ükskord kui reisil Egiptuses käisin. 
Ja tutvusin PARIMATE inimestega 
ja sain head sööki
ja head päikest! 
Ja head pidu







Ja kui ema magamist teeskles! 

 Ja kui lennukis igav oli ja igat nurka pildistasin

Ja taaskord nägin seda kummalist ringi ja ma ikka ei tea, mis see on!?!??!?!?



 Ja kui voodid juba enne meie tulekut meie riideid täis olid, ausalt!

 Ja kui järgmine päev poes käisime ja need asjad 4 euri eest saime!


 Ma arvan, et see tähendab, et "vahvlit mitte süüa"


 Ja kui hotelli jookidest kõrini sai ja Starbucksi üles leidsime!

 Ja kui mul normaalsuse tuju tuli!

 Ja ema jooki nautis!

 Ja olin uhke oma henna üle! Seal ju mu nimi ka kirjutatud!


Ja kui meid meelitama hakati oma kokteilidega! 
 Ja söökidega..


 Ja kui emaga ennast inimese moodi riide panime ja õhtusööögile läksime!

Aga söögilauas ikka käituda ei osanud.. 



Ja kui peale söömist sõpradega peomeeleolu ja selfie-time tekkis











Ja kui ema kell 4 öösel sõnumi saatis, sest ma polnud ikka hotelli jõudnud!

Ja järgmisel päeval, kui koristamas oli käidud ja lilleke tehtud!
 Ja kui mu jalad ebareaalselt punased olid ja ülevaltpoolt ebareaalselt valge!
 Ja kui õhtul taas välja läksime showd nautima!


Lebos



 Ja kui ükskord taas lolli mängisin!


 Ja kui ikka veel meelitati!
Ja kui lemmik baarman oma nime algustähega joogi tõi!
 Ja kui niisama päikest nautisime!

 Ja kui Ebraham mind sodima hakkas!

Ja kui viimane päev kätte jõudis ja parimatega veel joogikest ja vesikat sai tehtud!



OMG I LOVE THIS GIRL!!!

Parimad!


 Ja mu lemmik baarman isiklikult - Reda!

Ja kui kalli Kimiga hüvasti pidin jätma ja ta tegelikult hommikul kell pool5 mind ikka receptionis ootas!



Ja kui lennujaamas päikesetõusu kõik pildistasid(k.a. mina) 
 Ja kui tegelt naeratuse taga kurrrrpppppp-us oli!
 Ja kui jalad koduaeda puudutasid!



Oli meeldiv!

No comments:

Post a Comment